לקבלת מידע נוסף השאירו פרטיכם

עלות מדחס אוויר לאורך זמן

מדחס אוויר הינו מכונה המשמשת להעברת אוויר /גז ודחיסת האוויר להעלאת הלחץ. ישנן טכנולוגיות רבות למדחסים: בוכנתיים, בורגיים, צנטריפוגליים, שיניים, דיאפרגמה ולהבים.

בכל טכנולוגיה, המדחס יכול להגיע כיחידה על בסיס שמן או כיחידה נטולת שמן בגרסאות שונות של גודל ולחץ. בכל בחירת מדחס חשוב להבין את עלויות המדחס וחלוקתן: השקעה ראשונית 20%, תחזוקה 7% ועלויות חשמל 73%.

בעת בחירת מדחס חשוב לשים דגש עיקרי לנצילות המדחס ולפתרונות טכנולוגיים המביאים לצריכת חשמל מינימלית. בכל מערכת אוויר דחוס יש לקחת בחשבון גם את איכות האוויר הדחוס שתלויה ברמת המדחס ואיכותו, אבל חשוב לשים דגש גם למייבשים (קירור /כימי /ממברנה ) וכן פילטרים בדרגות שונות של סינון.

באמצעות טכנולוגיית משנה המהירות VSD מדחס האוויר מגיע ליעילות אנרגטית ויכול להגיע לחיסכון של עד 35% בצריכת החשמל. ממצאים אלו מלמדים אותנו שכדאי להתמקד בהוצאות החשמל בכדי להגיע לחסכון משמעותי. ניתן לחסוך בהוצאות החשמל בדחיסת אוויר בכמה מישורים. החשוב והמשמעותי הינו פיקוד המדחסים. Atlas Copco מציעה מדחסים עם בקרת מהירות משתנה VSD המאפשרים לחסוך עד 35% מעלויות האנרגיה על המדחס.

שיתוף
האם תרצו שנצור איתכם קשר?
דילוג לתוכן