לקבלת מידע נוסף השאירו פרטיכם

מפוחים נטולי שמן ליישומי לחץ נמוך

בתעשייה המודרנית קיימים פתרונות רבים ומתקדמים אשר נועדו לחסוך בעלויות, בכוח אדם ובאנרגיה, אחד מהפתרונות אשר משולבים בתהליכי ייצור רבים הוא אוויר דחוס בלחץ נמוך

תעשיות שונות  כגון טיפול בשפכים, שינוע פנאומטי, ייצור חשמל, מזון ומשקאות, תרופות, כימיקלים, נייר, טקסטיל, מלט, וייצור כללי נעזרים במפוחים מסוג זה אשר מאפשרים ספיקת אוויר גבוהה ורמת רעש נמוכה..

צריכת האנרגיה למשל במפעלי טיהור שפכים הנעזרת במערכת מפוחי אויר צורכת עד 70% מהאנרגיה הכוללת במתקני טיהור שפכים. רוב המתקנים הללו נעזרים כיום בטכנולוגית הנקראות “אונות” אשר פחות יעילות אנרגטית. על ידי הפחתת צריכת האנרגיה של מערכת מפוחי האוורור ניתן להקטין בכ-30% את עלויות האנרגיה שזה הוא חיסכון משמעותי.

 מפוחי אוויר נטולי שמן

חברת אוטומציה ירוחם מציעה מגוון מקיף של מפוחי אוויר נטולי שמן מבית ATLAS COPCO תוכנן במיוחד עבור יישומים הדורשים אוויר דחוס בלחץ שבין 0.3 ל-1.5 בר(ג). ניתן להשיג רווחי אנרגיה עצומים על ידי בחירת הסוג והגודל הנכונים של מפוח האוויר עבור מגוון יישומים שונים.

ניתן למצוא מגוון טכנולוגיות שונות בלחץ נמוך, להלן היתרונות:

  1. מפוח אוויר “plug and play”  להתקנה קלה – פתרונות ה-Plug-and-Play מפשטים את ההתקנה של היחידות. אין צורך לרכוש רכיבים נפרדים כדי לוודא שהיחידה מוכנה לפעולה.

2.  מקסום חיסכון באנרגיה עם מפוח VSD – טכנולוגיית  מהירות משתנה (VSD) מוודאת שהיחידות לא צורכות יותר אנרגיה מהנדרש, מפחיתה למעשה את צריכת האנרגיה ומקטינה את ההשפעה הסביבתית.

3. פישוט הפיקוח והתחזוקה – כדי לשפר עוד יותר את היעילות של התהליך ואת קלות השימוש בעת התקנת המפוח, החברה מציעה דרכים שונות לנטר ולשלוט ביחידות השונות. 

מדוע כדאי להשתמש בטכנולוגיות מפוח ללא שמן?

ניתן להשתמש במפוחים למגוון תהליכים. יישומי לחץ נמוך אופייניים כוללים אוורור, תסיסה, שינוע פניאומטי וחימום או קירור של חומרים. ניתן למצוא יישומים אלה בענפים שונים כגון מלט, מזון ומשקאות וטיפול בשפכים. התקנה בגודל נכון יכולה לעזור להשיג תהליך יעיל יותר באנרגיה. כל יישום הדורש אוויר דחוס בלחץ נמוך בין 0.3 ל-1.5 בר(ג) / 4 psig ו-22 psig יכול להתבצע באופן חסכוני יותר באנרגיה על ידי החלפת מדחס אוויר במפוח אוויר. ככל אצבע ניתן לומר שדחיסת אוויר בלחץ גבוה מהנדרש גורמת לעלייה של 7%  לכל 1 בר מעל הנדרש בלחץ 7 בר במקום 6.   ו 30% בעבודה בלחץ 4 במקום 2 . טכנולוגיות שונות כמו טכנולוגיות positive displacement  (מפוחים בורגיים  ומפוחי אונות ) וטכנולוגיות centrifugal  (מפוחי טורבו במהירות גבוהה ומפוחים רב-שלביים) נותנים אפשרויות רבות וטווח פעולה רחב יותר לכל ענף ולקוח. כל טכנולוגיות מפוחי האוויר נטולי השמן נועדו להציע אוויר איכותי וזמן פעולה מרבי של התהליך, תוך שמירה על איכות המוצר הסופי. 

המפוח המתאים לתהליך הייצור

מלבד מציאת טכנולוגיית מפוח התואמת את צרכי זרימת האוויר והלחץ של תהליך הייצור, גורמים אחרים כמו עלות השקעה ראשונית או החזר על ההשקעה עשויים גם להשפיע על החיפוש אחר טכנולוגיית מפוח האוויר המתאימה. בכך שאנו מציעים מגוון שלם ורחב של טכנולוגיות, נוכל תמיד לעזור לבחור את פתרון המפוח הטוב ביותר. עד 80% מעלות מחזור החיים של מפוח נצרך על ידי צריכת האנרגיה שלו. כאשר שוקלים בעיקר את עלות הבעלות הכוללת של התקנת המפוח, צריך לחפש פתרון חסכוני באנרגיה. הפתרונות החסכוניים באנרגיה כגון מפוחי הבורג הסיבובי ZS ומפוחי הטורבו ZB VSD⁺ מבטיחים עלויות תפעול נמוכות. גם מפוחי הברגים נטולי השמן וגם מפוחי הטורבו הם בעלי אישור Class 0. אפשר לייעל את התקנת האוויר הדחוס עוד יותר עם הבקרים המרכזיים שלנו. הטכנולוגיות האפשריות וטווח הספיקות:

מפוח אוויר ללא שמן

מגוון הטכנולוגיות הקיימות:

אוטומציה ירוחם מספקת פתרונות מלאים וכוללים לתעשייה. טווח המוצרים שלנו בשילוב היכולות המקצועיות ממגוון המחלקות, נותן לנו את האפשרות לספק פתרונות ייחודיים ומותאמים אישית.

מגוון המפוחים ופתרונות בתחום אוויר דחוס הקיימים בחברה מאפשר מציאת פתרון כולל לכל צורך, בכל תחום.

למידע נוסף על מפוחים לחצו כאן

שיתוף
האם תרצו שנצור איתכם קשר?
דילוג לתוכן