רוצים מידע נוסף?
מלאו את פרטיכם ונציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם!

כיצד פתרונות ואקום משפרים את יעילות האנרגיה בתעשייה?

בעולם התחרותי של היום חשוב להיות תמיד צעד אחד קדימה. בין היתר, יש לשאוף תמיד לשיפור היעילות של המפעל או פסי הייצור. יתרון תחרותי מובהק בעולם התעשייה הוא לקיחת אחריות מעשית על איכות הסביבה ולדאוג למוצרים חסכוניים יותר באנרגיה מהמתחרים הקיימים. לדוגמה, עדיף להשתמש במשאבות אוויר דחוס קומפקטיות המתחברות ישירות למכונה בניגוד למשאבת ואקום מכנית בעלת הפסדי אנרגיה רבים יותר.

פתרון נוסף המהווה יתרון מובהק בענפים השונים ובמטרתם לחסוך באנרגיה ולהתייעל הוא ואקום. פתרונות ואקום הם רבים ושונים ומתאימים את עצמם לאפליקציה הרצויה. אפשר להשתמש בכריות ואקום להרים שקיות או לחבר אותם לזרועות רובוטיות לצורך הרמה קלה ופשוטה של קופסאות, עץ, משטחים ועוד.

מתקן הרמה בואקום

כיצד ואקום משתלב בתעשייה וכיצד הוא עוזר בייעול האנרגיה?

תהליכים אוטומטיים מתקדמים דורשים פתרונות להפחתת זמן ההשבתה של מכונות כמו גם היעילות האנרגטית. אחד מהתהליכים הללו יכול להיות פתרונות ואקום הקיימים במספר רב של ענפים ותעשיות כגון מזון וצרכנות, פארמה, בניית מכונות, אלקטרוניקה וסמי-קונדקטור, גרפיקה, כימיקלים, פלסטיק ועוד.

חברת PIAB השוודית מייצרת במקצועיות רבה כבר מספר רב של שנים פתרונות ואקום כגון כריות ואקום, גריפרים, משאבות ואקום, ציוד הרמה ארגונומי ועוד. בין יתר המוצרים המתקדמים שלה ניתן למצוא פתרונות כמו מתקן Kenos שמכיל טכנולוגיה ייחודית להרמת שטח גדול באמצעות ואקום. הוא מתאים לשימושים שונים כמו אריזות, עץ, מזון ועוד.

אילו פתרונות ואקום קיימים?

כיום קיימים פתרונות רבים המושתתים על עיקרון הואקום. ואקום הוא מושג בפיזיקה שמציין מצב שבו אין בעצם חומר בתוך חלל מסויים, הכוונה ברוב המקרים היא לחוסר של אוויר באותו חלל. מהות הואקום היא למשוך אליו חומר או להתמלא (דוגמא בשואב אבק שמשתמש בתכונות הואקום כדי למשוך לתוכו את הלכלוך מהאיזור השאוב).

ברחבי התעשייה בעולם גילו את איכות תכונות הואקום בכך שהוא יכול לתרום בהרמה/אריזה/העברה של מוצרים או אריזות שונות ממקום למקום וכך גם לחסוך באנרגיה, גם לחסוך בכוח עבודה וגם לחסוך בעלויות שונות לאורך זמן.

הפתרונות שפותחו הם רבים וטובים למשל משאבות ואקום, כוסות יניקה, מסועי ואקום משולבים, ציוד הרמה ארגונומי שמכיל חלקי ואקום שונים ואביזרים שונים.

בחברת ‘אוטומציה ירוחם’ המומחים והמהנדסים יודעים להתאים לכל בעיה וצורך את הפתרון הרצוי ולשלב את פתרונות הואקום השונים עם רובוטים, מכונות, מסועים, תכנון מתקנים שונים ועוד.

שיתוף
האם תרצו שנצור איתכם קשר?
דילוג לתוכן