לקבלת מידע נוסף השאירו פרטיכם

חשיבותה של התייעלות אנרגטית

אנרגיה נמצאת במודעות של כולם בימים אלה, בין אם העיסוק הוא בעלויות, או בהשפעת הגורמים המזהמים הנפלטים בתהליך הייצור שלה. “אטלס קופקו” עושה את חלקה, אבל כמה חברה יכולה לעשות? די הרבה, כאשר החברה היא המפיק הגדול ביותר של מדחסי אוויר.

כדי לעמוד במטרה זו לחיסכון אנרגטי יש תפקיד מרכזי בפיתוח מוצרים חדשים.

חיסכון בעלויות הוא המניע העיקרי עבור הלקוחות. בשוק המדחסים, עלות האנרגיה להפעלת המדחס היא בדרך כלל יותר מ -80% מעלות החיים של המדחס ולכן יעילות אנרגטית היא המפתח להחלטה להשקיע במדחס חדש, וכך גם היכולת שלנו כספק לבחור את הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוחות שלנו.

המיקוד הוא על הליבה של המדחס, המהווה את רוב צריכת האנרגיה של המדחס.

מטרתנו היא לשפר את ביצועי הליבה של המדחס באחוז בכל שנה. משמעות הדבר היא כי כל דור חדש של ליבות מדחס חייב להיות 7% יותר טוב מקודמו. זאת מאחר ואנו מחדשים טווח מלא של סדרת מדחסים סביב תקופה של שבע שנים. במבט לאחור, אטלס קופקו שיפרה את מדחסי הבורג המוזרקים בשמן ביותר מ -25% מאז תחילת שנות השבעים. יותר ממחצית מכך הושגה ב -15 השנים האחרונות.

לטכניקות הדחיסה יש את ההשפעה הגדולה ביותר על צריכת האנרגיה ואת ההזדמנות הגדולה ביותר כדי לצמצם את הצריכה.

מוצרים רלוונטיים במיוחד להתייעלות אנרגטית:

  • מדחסים בורגיים
  • צנרת אלומיניום
  • משאבות ואקום
  • מפוחי אוויר

כולנו צריכים לתרום את חלקנו למען התייעלות אנרגטית גלובלית. כל עסק המעוניין להישאר תחרותי, לשרוד ולהרוויח – צריך לאמץ טכניקות התייעלות אנרגטיות.

צמצום הפער בין תשומות לתפוקות, במבחן הוצאות האנרגיה העסקיות, הוא יעד עסקי משמעותי בשנים הקרובות בכל ענפי התעשייה בישראל בפרט ובעולם בכלל.

שיתוף
האם תרצו שנצור איתכם קשר?
דילוג לתוכן