לקבלת מידע נוסף השאירו פרטיכם

לראשונה בישראל חברת Kassow Robots

אוטומציה ירוחם, החברה המובילה בישראל לפתרונות מלאים בתחום האוטומציה התעשייתית, נכנסה לשותפות עם חברת Kassow Robotos, דנמרק 

אוטומציה ירוחם מייצגת כמה מהמותגים המובילים בעולם בתחום הפנאומטיקה, מדחסי אוויר, פרופילי אלומיניום ורובוטיקה.
“אנו שמחים לשתף פעולה עם Kassow Robots, המחויבות שלהם לספק חדשנות, ניסיון וידע תואמת את המיקוד שלנו להיות ספק פתרונות מוביל לכמה מהיישומים המתקדמים ביותר בתעשייה”, מציין רפי מיכאלי – סמנכ”ל המכירות והפיתוח העסקי של חטיבת אוטומציה ורובוטיקה באוטומציה ירוחם.

עבור דיטר פלצ’ר, סמנכ”ל המכירות של חברת Kassow Robots, שיתוף הפעולה עם אוטומציה ירוחם הוא “התאמה מושלמת”: “שנינו עובדים על פתרונות אוטומציה יוצאי דופן לתעשייה. תיק העבודות שלנו הכולל חמישה קובוטים עם 7 צירים עם מטען עד 18 קילוגרם והיקף של עד 1.80 מטר עומד בציפיות של הצוות שמוביל רפי מיכאלי. הם רוצים לשרת לקוחות בתעשייה עם פתרונות חדשניים ברובוטיקה, אנחנו חלק מזה ”. מלבד היישומים הכמעט אינסופיים בשל הציר השביעי, גם משקלם הקל של הקובוטים, עם מקסימום של 38 קילוגרם, הוא יתרון אמיתי עבור הלקוחות, שכן הוא מאפשר גמישות מיטבית בכל הנוגע לשימוש בקובוט, ליישומים שונים במקומות שונים בחברה אחת.
דיטר פלצ’ר מזכיר גם את אותה פילוסופיה – שתי החברות מתחשבות ביחס ללקוחות הקצה. לדבריו, לא מדובר רק במכירת קובוטים מצטיינים, אלא גם לדאוג לצרכי הלקוחות, ברגע שהפתרון יושם. “למרות שגם חברות קטנות יכולות להשיג אוטומציה ותכנות עם הרובוטים המשותפים שלנו בגמישות, באופן עצמאי ובאופן חסכוני. אוטומציה ירוחם הם שותפים אמיתיים להם מכיוון שהם מטפלים בשאלות ונותנים ייעוץ לשילוב קובוטים בפרויקטים אוטומטיים גדולים יותר”.

Kassow Robots מפתחת ומייצרת רובוטים שיתופיים ייחודיים ויעילים עם 7 צירים קלים ליישומים תעשייתיים. המוטו של החברה הוא “חזק, מהיר, פשוט”. מוצריה מציעים מהירות ועוצמה, אך יש להם גם טווח ארוך. הידידותיות למשתמש של הקובוטים מעניקה לעסקים גמישות רבה יותר, ומאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים ללא מומחי רובוטיקה משלהם להשיג אוטומציה ותכנות מורכבים באופן חסכוני ועצמאי. בנוסף הקובוטים קומפקטיים מספיק לשימוש בחללים סגורים.

שיתוף
האם תרצו שנצור איתכם קשר?
דילוג לתוכן