לקבלת מידע נוסף השאירו פרטיכם

חברת ‘אוטומציה ירוחם’ גאה ונרגשת להיות הנציגה של חברת FlowSort

חברת ‘אוטומציה ירוחם’ שמחה להיות הנציגה של חברת FlowSort החדשנית המציעה מערכות מתקדמות המאפשרות להגדיר את פס הייצור מחדש

חברת FlowSort ההולנדית הקיימת כבר מעל ל-25 שנים הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בפיתוח מערכות מיון ומסועים מודולריים. ‘אוטומציה ירוחם’, החברה המובילה בישראל בפתרונות כוללים לתעשייה נכנסה לאחרונה לשותפות עם חברת FlowSort במטרה להביא את המוצר החדשני ביותר לתחום זה. “חברת אוטומציה ירוחם וחברת Flosort הם התאמה מושלמת!” כך אומר Till Zupancic, מנהל המוצר בחברת Flowsort – “מערכות המיון של חברתנו הם תוספת מצויינת לתיק העבודות של החברה. אנחנו יודעים שעם ‘אוטומציה ירוחם’ יש לנו שותף טוב בישראל שיכול לייעץ ולתת שירות לכל לקוחותינו בצורה מיטבית. החברה כבר הוכיחה את אמינותה לאורך השנים בתור שותפה של קבוצת FATH ואנו מצפים מאוד לשיתוף הפעולה הזה”.

“אנו נרגשים לשתף פעולה עם אחד הספקים המובילים בתחום – FlowSort” מוסיף משה כהן, סמנכ”ל המכירות של חברת אוטומציה ירוחם – “המחויבות שלהם לספק חדשנות, ניסיון וידע תואמת את המטרה שלנו להיות ספק הפתרונות המוביל עבור לקוחותינו השונים בתעשייה. אני יודע כי המוצר שלהם מהווה בשורה חדשה בתחום המסועים המודולריים והמיון ובטוח שהוא ישתלב בהצלחה רבה במקומות רבים בתחום”

המסועים החדשניים מעניקים מגוון רחב של אפשרויות ויתרונות כגון הקטנת זמן ההשבתה באופן משמעותי וחסכון בעלויות הייצור, מערכת גמישה ביותר המבוססת על עיקרון של  Plug and Play, שילוב במסועים מונעים ולא מונעים ברוחב של 400-1050 מ”מ, מודולריות המאפשרת גמישות גבוהה ומדרגיות רציפה של המערכת, תוכנה המאפשרת חיבור קל לכל ה-PLC  הנפוצים.

חברת ‘אוטומציה ירוחם’ מעניקה שירות הכולל ייעוץ הנדסי, שיווק ומכירה לכל יצרני המסועים בישראל, לרבות שילוב ושיפור בקווים קיימים.

שיתוף
האם תרצו שנצור איתכם קשר?
דילוג לתוכן