לקבלת מידע נוסף השאירו פרטיכם

שותפות חדשה עם חברת Movetec מדנמרק

חברת ‘אוטומציה ירוחם’ מייצגת את המותגים המובילים בעולם בתחום הפנאומטיקה, מדחסי אוויר, רובוטיקה, פרופילים והנעה לינארית. כחלק מהתרחבות הגוברת של החברה, שותפויות חדשות מתרחשות כל הזמן. לאחרונה נודע כי חברת ‘אוטומציה ירוחם’ עומדת לשתף פעולה עם החברה החדשנית Movetec מדנמרק.

Movetec הינה יצרן איכותית בתחום עמודות הרמה, אקטואטורים לינאריים. לצוות יש הרבה שנות ניסיון בטכנולוגיית מפעילים ליניאריים והם יודעים להציע עמודי הרמה ופתרונות מפעילים לכל התעשיות בהתאמה אישית. “הליבה של העסק שלנו היא לייצר את עמודי הרמה כמו שהלקוחות שלנו צריכים” אומר מייקל סטרגרד, מנכ”ל החברה ומי שהקים את החברה בשנת 2010.

סטרגרד, מהנדס מכונות במקצועו, פיתח את מתקן ההרמה הראשון של החברה בשנת 2012. “המוצר שלנו ייחודי ומתאים למגוון ענפים וסוגי לקוחות” מוסיף סטרגרד ואומר “אנו מספקים עמודי הרמה לחברות רפואיות שמשתמשות בהן להרמה והורדה של מכונות, לחברות ריהוט שמשתמשות במוצר לייצור שולחנות ועוד. בתעשיית האוטומציה למשל אנו מספקים עמודי הרמה מותאמים אישית המיועדים לעומסים גבוהים במיוחד”.

עמודות ההרמה של החברה מיוצרים בעיצוב תעשייתי מוקשח, ביחד עם יכולת ההרמה של עד 1,000 ק”ג (10,000N), הם הבחירה המתבקשת לפתרונות אוטומציה בכלל ולהרמת רובוטים/קובוטים בפרט (איכות המוצר כה גבוהה כך שהעמודות מתאימות גם לפתרונות ימיים).

למידע נוסף על עמודות ההרמה המתקדמות של חברת Movetec ולקבלת ייעוץ מהמומחים של חברתנו השאירו פרטיכם:

שיתוף
האם תרצו שנצור איתכם קשר?
דילוג לתוכן